Ojämna veckor = skit

Först, jag vill börja med att gnälla riktigt ordentligt. På våra grannar. Igår till en början, kom hem från jobbet och ville bara sitta och läsa, slappna av och komma ner i varv från jobbet lixom. Tror ni det gick? Nej, för de spelade "..and i would walk five hundered miles..." minst tio gånger i rad, så högt att jag hörde hela låten, precis som om att jag spelade den här inne hos mig. Blev nästan galen, men till slut gav de upp och jag tänkte väl att det kanske bara var en engångsförtelse. Men nejdå, idag, samma sak. Skithögt. Kände inte igen musiken, men jag hörde den klart och tydligt.
Han måste vara döv som bor där inne alltså.

Sen är det de här med att vara tillsammans med någon som jobbar skift, återigen, det suger. Ikväll  hade jag verkligen sett fram emot att han kom hem strax efter 23 och vi kunde lägga oss tillsammans. (Igår blev det av då jag somnade i soffan och han spelade tv-spel) Men nu ska han spela fotboll, EFTER jobbet. Vilket innebär att han kommer hem någon gång runt 1. Sålänge orkar inte jag vara vaken.. suck.

Det är svårt att sova utan den där godnattpussen.

Kommentarer
Postat av: martina

ja det suger! å speciellt utan pussen eller kramen!

2009-04-08 @ 13:43:40
URL: http://magotsuku.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0