1.1.11

Nöjd och bekväm i soffan för tillfället.



Första dagen på året, och jag känner någonstans att det är tråkigt att jag inte bloggar längre. För det är så kul att gå tillbaka och läsa. Det hjälper en att komma ihåg, ni förstår säkert vad jag menar?

Nyårsfirandet igår var väldigt trevligt. God 3-rätters middag i trevlig sällskap och sedan en riktigt kul fest på det. La väl oss vid 4 tiden idag, så sov en stor del av dagen idag. Men har även hunnit med ett besök på brandstationen och ett besök på affären / hemmakväll för inhandling av lördagsmys tillbehör.

Fått ett förbannat intressant förslag idag också, och bara att hoppas på att det går i lås nu. För jag vill verkligen och känner att jag förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0